blog kontakt chystané články oblíbené blogy giveaways wishlist

13 února 2013

Lak na nehty Rimmel 60 seconds - 230 Portobello Pink

Růžová, to je moje barva, žádnou jinou snad na nehtech nenosím častěji. A proto jsem taky měla ohromnou  radost, když jsem od své drahé sestřičky dostala tohohle krasavce - lak na nehty 60 seconds v odstínu 230 Portobello Pink od Rimmelu. Aduš, díky! ;)

Jeho barva je jedním slovem krásná. Je to jemná ale přesto výrazná růžová s nepříliš výrazným růžovým a stříbrným shimmerem. No prostě klasická barbie pink.
Konzistence není úplně tekutá, ale ani ne příliš hustá, prostě něco mezi. Je o něco hustější než třeba laky od Chiny nebo OPI, hodně se potom blíží těm od Essence, avšak i ty jsou oproti Rimmelu o kapánek řidší. Štěteček je pak klasický plochý se zaobleným koncem pro "rychlé" lakování, což je teď u drogérkových laků zřejmě nějaká nová móda. Což o to, já bych s tím problém neměla, ale věřím, že majitelkám širších nehtů musí tyhle štětečky neskutečně pít krev.
Z lakování mám pak docela rozporuplné pocity. Pokud budete mít to štěstí a nanesete ho dokonalý v jednom tahu, budete nadšené. Pokud ale budete lakovat na víc tahů, pozor na to, že lak umí i pěkně pozlobit a vytvářet "holá" místa, což vás přinutí nanést i tři a více vrstev. Čtyři byly zatím moje nedobrovolné maximum.
Lak schne pomaleji. 60 sekund, které hlásá velkým písmem etiketa, to je, podle mě, poměrně odvážně tvrzení. No, někde holt asi soudruzi z Rimmelu udělali chybu... Každopádně výdrž vám to lakování plně vynahradí, na nehtech jsem ho měla 3 dny a kdybych se nevrhla na velký úklid, vydržel by beztak i déle.

Máte nějaký lak od Rimmelu? Jak jste s ním spokojené?







35 komentářů:

  1. Farba pekna, ale 4 vrstvy? To je normalne plytvanie casom "lakovatelky"... babrat sa s tym a este cakat, kym to zaschne.. no to by teda neslo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tím plýtváním jsi mě pobavila :D Jako 4 vrstvy byly fakt jenom jednou, jinak mi většinou stačily 3, i když to mě už taky moc neba. Nejradši mám, když nalakuju 2 a mám pokoj :)

      Vymazat
  2. Pěkná růžovka :). Já mám od Rimmel 292 Sorbet So Good a moc se mi líbí ta barva, ale lak to je průměrný, určitě neschne 60 sec., to je pravda - štěteček je pro mě fajn. Ale lak mi vydrží max. ty tři dny, a začne praskat, to mi třeba jiný drogerkový lak nedělá. Ten můj je hodně krémový, takže stačí dvě vrstvy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, ten mám taky a je fakt, že ta výdrž je nic moc. Člověk by čekal, že když má v sobě lak lycru, tak že vydrží na nehtech déle :(

      Vymazat
  3. já mám rimmel laky ráda,navíc myslím, že 60 sekund není doba schnutí,ale doba lakování (podle nich, samozřejmě lakuju dýl)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I to je možné. No vidíš, takhle jsem nad tím vůbec nepřemýšlela :)

      Vymazat
  4. Od Rimmel nic nemám, ale tahle barva je vskutku nádherná :)

    http://anesagill.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím že mám přesně tuhle barvu, nebo aspoň podobnou. Ta barva je úplně nádherná, ale teďka si ji moc nelakuju, nechám si ji na léto - to myslím že ju budu mít na nehtech v jednom kuse! :D Je pravda že 60 sekund fakt nezasychá, ale mě se s tím štětečkem pracuje dobře a výdrž je parádní, Rimmel jsou moje nejoblíbenější drogérkové laky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ten štěteček taky vyhovuje, páč na něj mám tvar nehtů jako dělanej :)

      Vymazat
  6. Barvička je krásná, taková žvejkačková :) lak od rimellu nevlastním, vždycky mi přišlo, že mají tak nějak nudné odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  7. Barvička super, Rimmel laky mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  8. mám několik laků z této kolekce:) Ale tenhle nemám, ale moc se mi ta barvička líbí:)

    OdpovědětVymazat
  9. Už ráno mě mooc zaujal a když jsem šla do drogérky tak už to byla jasné. Ale díky moc za tip brzo nalakuju :)

    OdpovědětVymazat
  10. príliš ružový na mňa ale tieto laky majú parádne štetčeky ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Já na růžové teda nejsem, ale vypadá dobře. :)
    Z téhle "edice" mám jen starší lahvičky, u kterých stojí štěteček za prd, ale určitě si budu chtít koupit i nějaký ten nový na otestování. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mám v plánu si taky ještě nějaké barvy pořídit, protože za to rozhodně stojí :) O starém štětečku teda nemám ani páru, ale ten nový je moc fajn, myslím, že pro tvůj tvar nehtu bude ideální :)

      Vymazat
  12. Žádný lak od Rimmelu nemám, ale nalákala si mě na ně :).

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, máš pěkný blog:) čím světlejší odstín, tím více to obvykle chce vrstev no... já miluju takové ty nude-béžové a vždycky musím čekat hodinu, než zaschnou. Začala jsem používat přes všechny laky kapku "Quick dry" od značky Jessica a dost to urychlilo celý proces:D
    Založila jsem si teď nový blog o módě a teprve se seznamuji s tím, jak to tu všechno chodí.
    Kdybys chtěla kouknout: www.lorietta.cz
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) To já taky používám Vytvrzovač laků, který schnutí docela pomáhá a urychluje ho, o kapkách Jessica jsem ještě neslyšela, ale mrknu se po nich. Mám takový pocit, že jsem tu značku zahlédla v parfumerii Marionnaud :)

      Vymazat
    2. Jj, taky jsem tam Jessicu viděla:) já to sehnala přes mamky dealerku a slyšela jsem, že je prodávají i v nehtových studiích.

      Vymazat
  14. Tenhle lak taky mám. A mě přišel super, právě že lakování s těmi laky je úplně pohádkové :). Nedělal mi takovou neplechu jak tobě. Krásně stačily jen dvě vrstvy a schnul téměř bleskově :). Sice nejsem na růžovky, ale tenhle lak miluju :) Máš hezké nehty, sluší ti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Ty štětečky jsou super, to souhlasím, ale občas i pozlobí... :D

      Vymazat
  15. Pár laků od Rimmelu mám a nejoblíbenější je u mě 405 Rose Libertine.Taky zbožňuju ty jejich štětečky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten mám zrovna v plánu pořídit, je to úžasná barva! :)

      Vymazat
  16. Tá farba je neuveriteľne krásna :-)

    PS: Môžem sa ťa opýtať, kde si nastavila, aby si na konci článku mala tie malé odkazy na podobné články (You might also like) ?? Už dlhšie si to chcem pridať na blog, no neviem ako.. Môžeš mi prosím poradiť? :) ďakujem..

    PS2: ak si sa ešte nezapojila do mojej giveaway, tak to rýchlo naprav. Končí sa už o pár dní! :)
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2013/01/46-giveaway-3.html

    Prajem krásny deň

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni na tuhle stránku: http://www.linkwithin.com/learn?ref=widget tam už tě to k nastavení widgetu navede :)

      Vymazat
  17. 60 seconds od Rimmelu zbožňujem, laky pekne kryjú, za 60 sec naozaj nezaschnú, ale nevadí:), cena je super, už len, aby mali väčší výber odtieňov:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To souhlasím, těch odstínů fakt moc nemají, což je škoda :)

      Vymazat
  18. miluju je ... ty barvy, ten štěteček, tu cenu ... moje nejoblíbenější vůbec!

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám Rimmel moc ráda, mám od nich lak odstín 310 - Red carpet a je úžasný, doporučuji tuto červenou. Každopádně jsem chtěla nakoupit laků více, ale nikde jsem nenatrefila na pěkné barvičky :-( no a jinak, jaký "drogerkový" lak je podle tebe nejlepší? Pořídila jsem si nedávno Miss Sporty a Essence kvůli pěknému odstínu, ale Miss Sporty je dost hustý a lámavý a Essence je fajn, ale tak po dobu 5 použití a pak hrudkovatí. A celkově mám problém se špatným zasycháním :-\ jediný, který zatím nezklamal i po x použitích, je právě Rimmel. Děkuji za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj :) Tento lak ma naozaj zaujal. Má nádhernú farbu a krásne trblietky :) Určite sa tebou nechám inšpirovať

    Len to NAJ NAJ NAJ


    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...