blog kontakt chystané články oblíbené blogy giveaways wishlist

14 března 2013

Dermacol - Antistresový tělový olej hrozny s limetkou

Tělové oleje mám poměrně ráda, ale určitě dobře znáte tu lenost při jejich používání. Takže vždycky to dopadlo tak, že jsem z pohodlnosti radši sáhla po tělovém mléku nebo másle, než jsem ovšem objevila Antistresový tělový olej hrozny s limetkou od Dermacolu, který voní úplně neskutečně!

Tělový olej seženete na oficiálních stránkách Dermacolu, 50 ml tohohle zázraku vás vyjde na 149 Kaček českých.


 


Co o něm říká výrobce:
Vysoce pěstící tělový a masážní olej bohatý na vitaminy intenzivně ošetřuje a regeneruje pokožku těla. Vyživuje, hydratuje a zklidňuje ji a pomáhá odstraňovat svalové napětí. Vůně hroznů s limetkou uvolňuje nahromaděný stres po náročném dni a uklidňuje mysl i tělo. Pokožka zůstává po ošetření sametově jemná a vláčná. Olej se rychle vstřebává do pokožky a nezanechává mastný film. Vhodný pro všechny typy pokožky, obzvlášť pro suchou a velmi suchou pokožku. 

A co na něj říkám já:
Co musím vyzdvihnout hned na začátek, je velice praktické balení s pumpičkou, což značně usnadňuje a taky zpříjemňuje aplikaci a znamená konec všem upatlaným obalům a oleji všude kolem! Lahvička sama o sobě je potom bytelná těžší skleněná.
Musím uznat, že tenhle tělový olej je nesmírně voňavá záležitost a rozhodně nekazí reputaci svému kolegovi - belgické čokoládě. Je to lehká svěží vůně hodící se na jaro i léto, která na pokožce vydrží vonět několik hodin. Překvapila mě ze začátku poměrně intenzivní a hlavně opravdu věrná hroznová vůně, ze které později vystoupí limetka, a krásně se obě doplňují. No, co vám budu povídat, kdo vůni neznáte, běžte ji povinně očichat! Je totiž úžasná...
Konzistence je tekutější, tělový olej je oproti těm klasickým o poznání lehčí. Rozhodně není ani z poloviny tak hutný jako třeba arganový nebo olivový olej. Díky tomu olejíček nezanechává mastný film, poměrně rychle se vstřebává a pokožku zanechává krásně hydratovanou, jemnou a mysl zklidněnou a pozitivně naladěnou.
Co se týče použití, olej jsem zkoušela nanášet jak na suchou, tak i na mokrou pokožku a nevidím v tom zásadní rozdíl, co se týče účinků, takže bych řekla, že je to šumák a je zcela na vás, jak vám bude aplikace vyhovovat víc. Jo a abych nezapomněla, jediná jeho nevýhoda je, že se na něm poměrně lehce dá vypěstovat závislost. Takže bacha na nej!

Shrnuto, podtrženo: Za mě říkám jedno velké ano! Funguje jak má a navíc k tomu ještě božsky voní a na to já dám... :)

Používáte tělové oleje? Znáte tenhle od Dermacolu?





(Tělový olej mi byl k zrecenzování poskytnut zdarma, za což bych chtěla společnosti Dermacol moc poděkovat. Přes to všechno vás ale můžu ujistit, že v recenzi jsou prezentovány jen a pouze moje názory, za kterými si 100% stojím.)

31 komentářů:

  1. Krásná recenze :-) Mám ho a z koupelny asi nikdy nezmizí :-D Po každém náročném pracovním dnu si užiji jeho vůni ... a to je krásný relax. Taky doporučuju ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu :) To souhlasím, neznám lepší zlepšovač nálady po náročném dni :)

      Vymazat
  2. Tělové oleje nepoužívám, vlastně jsem ani nevěděla, že tahle řada má i olej :)... znám jen sprcháče, které voní fantastickyyyy :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky zjistila až nedávno. Sprcháče, ty jsou, to jo... ale co teprv ten olej! :D

      Vymazat
  3. Já se Dermacolu teď trochu vyhýbám, vzhledem k tomu, že všude cpou silikony, ale tenhle olej i podle složení, které jsi vyfotila vypadá moc dobře. Mám ráda citrusové vůně, vždycky mě ke konci dne osvěží a na oleje najíždím teprve teď. Doma teď testuju norkový olej, a ten voní a funguje taky úžasně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám moc ráda citrusové vůně, dokážou moc hezky povzbudit mysl :)
      Zkoušela jsem už kdejaký olej, ale norkový, ten moc neznám, budu se po něm muset podívat. Děkuji za tip :)

      Vymazat
  4. Ještě jsem ho nikde neviděla :(. Kromě internetu, z kterého se mi objednávat nechce :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem o něm také psala a je úžasný :)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. vypadá zajímavě :), až ho někdy uvidím v drogerce určitě ho zkusím ,protože z internetu se mi objednávat nechce.
    A můžu se zeptat? ..hydratuje lépe a více než tělová mléka ,anebo tak stejně ? A když mám suchou kůži mám radši používat olej nebo těl. mléko ? ..Děkuju za odpověď :)

    lucysworlds.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají ho v DMku a v Globusu :)
      Olej hydratuje mnohem lépe než tělové mléka i než tělová másla. Pokud máš suchu pokožku, tak bych sáhla buď po másle a nebo právě po tomhle oleji, který je hutnější a výživnější :)

      Vymazat
  7. Z téhle limetkovo-hroznové edice (fakt jsou to hrozny?? no jo, jsou! žila jsem v domnění, že je to černý rybíz :D) mám jen sprcháč a dobrý, mám ho na ranní sprchování, kdy mě doslova nakopne - na to tyhle svěží vůně ráno potřebuju. Sice teda u mě občas s vůní kolísá od mísy plné čerstvého šťavnatého ovoce k flašce Jaru, ale zaplaťpámbu nijak často, takže dobrý. A olejíček jsem neznala; musím čeknout web Dermacolu, zda mají oleje i k dalším vůní (taková pistácie.... ách!). Jak píše slečna výše, to složení vypadá moc dobře!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo, fakt jsou to hrozny... Je teda zajímavé, že já jsem hrozně dlouhou dobu taky žila v domnění, že je to černý rybíz, takže jsem k tomu ani nečuchala, páč rybíz já zrovna v kosmetice, co se týče vůně, nemusím a ani nevyhledávám.
      A v e-shopu mají teda olej jenom k téhle vůni, takže myslím, že to tak bude i v kamenné prodejně, což je moc velká škoda :(

      Vymazat
  8. Já jsem momentálně poměrně zklamaná ze sady Dermacol Aroma ritual s vůní Sicilské pistácie, pro potřeby mojí sušší pokožky je prostě nevyhovující :-/. Viz zde:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/03/dermacol-aroma-ritual-sicilska-pistacie.html

    Ale tento olej vypadá hodně dobře, tak nevím, i složením, i popisem vůně.
    A dovoluji si Tě pozvat k sobě na giveaway:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/03/jarni-obdarovavani-aneb-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem o mléce už taky psala. Je fakt, že je, co se týče hydratace spíš průměrné, ale ta vůně mi to plně vykompenzuje. Olej je naopak zase vhodný i pro suchou pokožku, protože ji krásně promastí :)

      Vymazat
  9. Mě od Dermacolu voní i jejich Melounová tělová řada! Oni mají prostě na takové čichové pochoutky cit. Vše co krásně voní a pečuje o tělo nebo vlasy, mě přitahuje jako vosu med a kombinace hroznů a limety se mi moc zamlouvá! Musím ho jít v nejbližší době očichat. :) Děkuji za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se zase chystám na tu melounovou řadu, až trošku vyplácám svoje zásoby! :)

      Vymazat
  10. Akurat som dnes na nho pozerala v DMke asi sa po nho vratim :D

    OdpovědětVymazat
  11. Koupila jsem si ho přes e-shop Dermacolu a jsem z něj nadšená.

    OdpovědětVymazat
  12. Tento olejček som ešte nemala, ale oleje celkovo rada používam. Je to také rozmaznávanie sa, pretože vždy krásne vyživia pokožku a voňajúúúú:)

    alliknowaboutcosmetics.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  13. ja na mazání nejsem, ale to složení je pěkný a ty sprcháče miluju, takže se podívám na tuhle řadu příště podrobnějc, třeba tam najdu něco dalšího zajímacího

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já zase jo, bez mazání bych uschla... :D Takže už mám políčeno na pár věcí s melounovou vůní :)

      Vymazat
  14. Mám tělový krém stejné vůně a vždycky si připadám jako bych rozbalila balíček lipo bonbonů :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...